Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek yürekin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ilimlı izahatını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en külüstür ve en uz bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu bağlantı noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri çıbanarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine ilişkilar ve beceri özetler ya da iş özetleri karşı bilgelik yürekerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek yerine açılmasını ve okunmasını tedarik etmek yürekin şayan yollamak kritik örutubet taşır. Kişiye özel yürekerik ve alaka çekici teklifler katılımı tezyit etmek dair çok davranışe yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir balans oluşturmak zorundasınız. Video pazarlama Video en zahmetlilü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefahat ve taharri yürekin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin senelerdir çene taşı konumunda. Video üleşmek, yürekğinizi daha ziyade insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü kanat sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık özendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu alaka çekici şekilde yollamak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, belli başlı bir nişane kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Feysbuk hala dünyanın en cesim sosyal medya platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile bağlantı oluşturmak yürekin harika bir belde. Her sosyal medya platformu farklı yürekerik türlerine ehil olsa da bütünü oldukça video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden nite talanlamak istediğinizi her devran dide önünde bulundurun ve buna bakılırsa tertip örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde sebeplenmek yürekin sayısal pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade çalışkan kullanıcıya ehil. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kesik düşünce, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Ama sosyal medyada evetğu gibi mesajlar kesik ve öz olursa ruhlu hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız dimdik yürekaziz kesik düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece alaka çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, yürekğiniz nişane kitlenizin amaç ve alaka sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme yürekin şayan sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları gibi yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün yürekeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, kontrol neticelerinda daha koca sıralarda ve daha kesif görülür, yürekğinize gidiş geliş peşışı sağlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna mecburdır. Web yürekğinizde uz aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu daha uz hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair daha koca payanlar sağlar. Erdemli itibarlı üçüncü kanat sayfalardan örgensel ilişkilar eksiltmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir ilişkiya mevrut her tıklama yürekin ödeme örgülır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik sıkıntısızışlarında manzaralenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), cesim el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bağlantı göstermesi yürekin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çkırmızıışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.